Dostawa i płatności

Jak wygląda przygotowanie przesyłki?

Po złożeniu zamówienia, produkty najpierw są kompletowane w magazynie, a potem transportowane do sortowni firmy kurierskiej.

Po opuszczeniu magazynu uruchomiona zostaje funkcja śledzenia przesyłki. W tym momencie otrzymasz od nas wiadomość e-mail z linkiem, dzięki któremu dowiesz się, gdzie aktualnie znajduje się Twoja przesyłka.

Ważne! Funkcja ta nie jest aktywna od razu. Zazwyczaj musi upłynąć ok 24 godzin od momentu wysyłki, a w wyjątkowych przypadkach nawet 48 godzin, aby link do strony śledzenia przesyłki zaczął działać.

 

Termin dostawy:

Standardowy czas dostawy zamówienia wynosi od 2 do 5 dni roboczych.

Jest to czas potrzebny na zaksięgowanie pieniędzy, przygotowanie paczki oraz jej dostawę. Gdy przygotujemy Twoją paczkę do wysyłki, powiadomimy Cię o tym w e-mailu. Po opuszczeniu magazynu dostawa zajmuje od 1 do 3 dni roboczych.

Kurierzy DPD dostarczają przesyłki w godz. 8.00-20.00 od poniedziałku do piątku.

Jeśli firmie kurierskiej nie udało się dostarczyć paczki za pierwszym razem:

Gdy paczki nie uda się dostarczyć za pierwszym razem, kurier podejmuje kolejną próbę dostarczenia, a w przypadku jej niepowodzenia, jeszcze jedną. Po trzech próbach, paczka trafia na krótki czas do lokalnego magazynu firmy kurierskiej i dopiero stamtąd zostaje odesłana do Ineedle.

 

Płatności:

I.       Formy płatności

  1. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy Sprzedaży:
    a) Płatność na rachunek bankowy Sprzedawcy (przed wysyłką towarów), 55 1750 0012 0000 0000 2209 9205, wpisując w tytule numer zamówienia.
    b) Płatność elektroniczna (przed wysyłką towarów),
    c) Płatność za pobraniem, gotówką do rąk przewoźnika (w chwili odbioru towarów).
  2. Kupujący zobowiązany jest zapłacić cenę końcową, będącą wynikową ceny zakupu towarów, powiększoną o koszty transportu oraz ewentualne koszty manipulacyjne związane z wybranym sposobem płatności elektronicznej.
  3. Rozliczenia transakcji płatnościami elektronicznymi i kartą płatniczą przeprowadzane są zgodnie z wyborem Klienta za pośrednictwem serwisu Przelewy24.
  4. Za moment zapłaty uznaje się datę uznania rachunku bankowego Sprzedającego.
  5. W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
  6. W przypadku wyboru przez Klienta płatności gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.

 

II. Koszty i sposoby dostaw

  1. Dostawa Produktu dostępna jest na terytorium całego świata.
  2. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu Internetowego w zakładce informacyjnej dotyczącej kosztów dostawy oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
  3. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy lub odbioru Produktu:
    a) Przesyłka pocztowa, przesyłka pocztowa pobraniowa.
    b) Przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa.
  4. Termin dostawy Produktu do Klienta jest uzależniony od dostępności zamówionego towaru.