Jak wygląda przygotowanie przesyłki?
Po złożeniu zamówienia, produkty najpierw są kompletowane w magazynie, a potem transportowane do sortowni firmy kurierskiej.
Po opuszczeniu magazynu uruchomiona zostaje funkcja śledzenia przesyłki. W tym momencie otrzymasz od nas wiadomość e-mail z linkiem, dzięki któremu dowiesz się, gdzie aktualnie znajduje się Twoja przesyłka.
Ważne! Funkcja ta nie jest aktywna od razu. Zazwyczaj musi upłynąć ok 24 godzin od momentu wysyłki, a w wyjątkowych przypadkach nawet 48 godzin, aby link do strony śledzenia przesyłki zaczął działać.
Termin dostawy:
Standardowy czas dostawy zamówienia wynosi od 2 do 5 dni roboczych.
Jest to czas potrzebny na zaksięgowanie pieniędzy, przygotowanie paczki oraz jej dostawę. Gdy przygotujemy Twoją paczkę do wysyłki, powiadomimy Cię o tym w e-mailu. Po opuszczeniu magazynu dostawa zajmuje od 1 do 3 dni roboczych.
Kurierzy DPD dostarczają przesyłki w godz. 8.00-20.00 od poniedziałku do piątku.
Jeśli firmie kurierskiej nie udało się dostarczyć paczki za pierwszym razem:
Gdy paczki nie uda się dostarczyć za pierwszym razem, kurier podejmuje kolejną próbę dostarczenia, a w przypadku jej niepowodzenia, jeszcze jedną. Po trzech próbach, paczka trafia na krótki czas do lokalnego magazynu firmy kurierskiej i dopiero stamtąd zostaje odesłana do Ineedle.
Płatności:
I. Formy płatności
- Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy Sprzedaży:
a) Płatność na rachunek bankowy Sprzedawcy (przed wysyłką towarów), 55 1750 0012 0000 0000 2209 9205, wpisując w tytule numer zamówienia.
b) Płatność elektroniczna (przed wysyłką towarów),
c) Płatność za pobraniem, gotówką do rąk przewoźnika (w chwili odbioru towarów). - Kupujący zobowiązany jest zapłacić cenę końcową, będącą wynikową ceny zakupu towarów, powiększoną o koszty transportu oraz ewentualne koszty manipulacyjne związane z wybranym sposobem płatności elektronicznej.
- Rozliczenia transakcji płatnościami elektronicznymi i kartą płatniczą przeprowadzane są zgodnie z wyborem Klienta za pośrednictwem serwisu Przelewy24.
- Za moment zapłaty uznaje się datę uznania rachunku bankowego Sprzedającego.
- W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
- W przypadku wyboru przez Klienta płatności gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.
II. Koszty i sposoby dostaw
- Dostawa Produktu dostępna jest na terytorium całego świata.
- Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu Internetowego w zakładce informacyjnej dotyczącej kosztów dostawy oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
- Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy lub odbioru Produktu:
a) Przesyłka pocztowa, przesyłka pocztowa pobraniowa.
b) Przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa. - Termin dostawy Produktu do Klienta jest uzależniony od dostępności zamówionego towaru.